Bijna een weekje weg! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Bijna een weekje weg! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Bijna een weekje weg!

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

01 Mei 2010 | Nederland, Lunteren

Zo, daar ga ik bijna, over een paar uur zit ik in het vliegtuig richting mijn droomland!
Lekker een weekje Florida, beetje oriënteren enzo. ;)

Koffer ingepakt, uiteraard ben ik dan nog wel een bèètje slim en heb ik 2 boeken meegenomen om te leren voor examen alvast!
Want ja, anders ga ik voor jan lul oriënteren natuurlijk!

Het tijdsverschil van hier naar Florida is zo'n 6 uur, maarja, Mel geen last van Jetlags hoor, ik slaap toch al zowat niet. :D

Nou, ik zal wel weer plaatsen als ik daar weer ben en internet besluit het te doen!

Oja, waar ik de hele week verblijf, hmm dat valt niet tegen!

http://www.sunshinevillausa.com/cms/images/stories/villa_a__56_sportsman_court/voorkant11.jpg
Niet slecht hè? ;)

xxx Mel

  • 01 Mei 2010 - 05:50

    Jetske:

    Veel plezier Mel!

    Wij zijn vorige zomer in Florida geweest. Erg leuk daar!

    Waar verblijf je de rest van de tijd?


  • 01 Mei 2010 - 09:27

    Evy:

    heerlijk man! ben echt blij voor je! ik hoop dat je ook idd geen jetlag krijgt :P en dat huisje <3<3<3 prachtig!! veel fotos maken!!
    ik w8 rustig af op het volgende berichtje :)
    ik mis je nu al:P met wie moet ik nu mn nachten msnen :(
    xx

  • 01 Mei 2010 - 11:33

    Henrietta:

    hee mell!
    wat super leuk joh dat iedereen je zo kan volgen! ik kijk ook wel eens bij die britt, die ken jij ofniet? ik zag wel eens krabbels van haar! maar dat vind ik ook super leuk om te lezen dus nu kan ik het zo ook van jou gaan lezen haha;)! veeel plezier en succes met leren! en ojaa dat huisje ik bedoel huis uhh zeg maar villa is suuuuper vet haha! xxx

  • 01 Mei 2010 - 13:36

    Cinshia:

    hee meisie!

    heel veel plezier.
    k wou echt dat ik me je kon ruilen man, heeerlijk lijkt me dat.
    Huisje ziet er ook echt super leuk uit en dan ook nog een lekker zwembad erbij. mmmmm heerlijk :)

    Echt een hele fijne vakantie. & wel leren he;) k wil je wel kunnen feliciteren strakjes.

    Kusjee!(ll)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lunteren

Vakantie Florida USA

Lekkere vakantieweek!

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2010

Last days

05 Mei 2010

Guess what?

03 Mei 2010

Big, bigger, biggest!

02 Mei 2010

Good morning America!

01 Mei 2010

Bijna een weekje weg!
Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 38028

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: