Last days - Reisverslag uit Rotonda, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Last days - Reisverslag uit Rotonda, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Last days

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

07 Mei 2010 | Verenigde Staten, Rotonda

Last days..

Woensdag:

We zijn naar Kohl's gegaan vlakbij want daar hing de collectie van Lauren Conrad aaaaah! <3
Dus heb heel leuk jurkje, 2 broeken (1 short en 1 iets langere) en paar tshirts gekocht!
En bijpassende schoenen van een ander merk (pumps, blauw).
Foto's staan op m'n hyves!
Daarna the mall ingegaan, lekker weer starbucks gedronken (en dat heb ik deze week zga elke dag gedaan haha, te erg!)
Daarna met Dewy thuisgebleven vanwege m'n oorontsteking en de rest ging naar het dichtstbijzijnde strandje.
Examens geleerd en al die zooi.

Oja, bij de starbucks word ik Medaly genoemd, want je noemt je naam bij bestelling als het druk is en die zetten ze op beker, dus mevrouw roept 'mijn' naam
Dus ik loop naar voren en wil beker aanpakken zegt mevrouw: 'I like your name'
Dus ik: 'O thanks!'
Kijk ik op beker staan er Medaly ipv Melanie.
naja haha.

Gisteren hele dag alleen thuisgebleven vanwege oorontsteking nog ff dus weer examens geleerd en beetje zonnen in zwembad!

'S avonds gefietst met Dewy en vervolgens weg kwijt geraakt hahaha, oeps.

oja, ik 'voel' de golfen nog door me heen dus zit als een soort bezetene achter de computer dit te typen.

Vandaag naar een eilandje geweest met moooiiieee blauwe zee!


En dan morgen nog ff shoppen en die lange pokkereis terug maken naar het koude NL!

See ya Sunday folks!

Xxxxx Mel


  • 07 Mei 2010 - 22:13

    Evy:

    gaaf mela!!! echt tof!

    see you soon!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rotonda

Vakantie Florida USA

Lekkere vakantieweek!

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2010

Last days

05 Mei 2010

Guess what?

03 Mei 2010

Big, bigger, biggest!

02 Mei 2010

Good morning America!

01 Mei 2010

Bijna een weekje weg!
Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 38031

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: