Big, bigger, biggest! - Reisverslag uit Rotonda, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Big, bigger, biggest! - Reisverslag uit Rotonda, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Big, bigger, biggest!

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

03 Mei 2010 | Verenigde Staten, Rotonda

Yeah... alles is hier ECHT big!
Bolletje ijs? 1 bol hier is zo'n 2,5 bol bij ons! Niet normaal haha.
Zo ook het ijs, drinken etc.


Duss, onder het genot van een GROTE bak Oreo ice cream, zal ik maar weer eens vertellen wat we gedaan hebben.

Al zou ik snel klaar zijn met maandag, want dat was geen fuck aan :) Behalve de zee
We gingen eerst naar een shopping mall, maar die was meer op sportgevallen gebouwd.
Daarna zee, waarbij mn o zo lieflijke broer patrick me ff de zee in smeet, zo vol op schelpjes met m'n knie, die nu zo'n 5 sneetjes heeft, ziet er mooi uit zo onder mn jurkje..!
De zee was vrij heavy, dus werd paar keer flink verzopen.

Vandaag gingen we naar een of ander pretpark gemixed met dierenpark, busch nogwat.
De tropische vogels op mn arm, en nog wat beesten gespot.

In achtbanen gezeten, en natuurlijk de starbucks binnen, heaven!
Gister lekkere frappucino, vandaag maar een iced caramel cappucino.
Al aan het kwijlen?
Sorry, zal stoppen!

En net weer naar de Wal-Mart, serieus, die is echt zooo huge! Je kijkt je ogen uit, tis net een pretpark met alles en nogwat.
Geen literflessen cola, maar 2 liter, en cornflakes? In verpakkingen waar je een weeshuis mee kunt voeden!

En oooh, wat een lekkere dingen hebben ze hier! (ik bedoel het eten!)
Oreo's in allerlei soorten (ijs, koekjes, pudding, cupcakes)
pringles in de meest gek denkbare smaken, zo'n beetje half keer zoveel inhoud als hier.

En dan vanmiddag, een slush drinken nemen, die bekers zijn echt zo groot, en vreemde smaken slush (banaan, kers, citroen etc)

En oooh, ze hebben hier coca cola vanilla!
Ik gooi m'n ticket weg, ik blijf hier!
Alleen het is wel zo vreselijk warm, maarja, beter dan regen denken we maar!

Morgen lekker shoppen, ik wil naar Macy's en Kohl's (Lauren Conrad's design kleren, supervet)
Oja, en americanen aanspreken in nederlands vinden ze lachwekkend.., hmm.

Nou, dit was niet zo bijzonder stukje maar ach, als je niks te doen hebt!

Oja, vond het echt super leuk dat jullie reageren, echt leuk!

Xxxx Mel


  • 04 Mei 2010 - 04:52

    Evy:

    wat gááf! zo groot allemaal!!
    veel fotos gemaakt? ach ik zie ze vast volgende week wel op hyves :P
    echt leuk zeg!!
    en je schrijft het echt zo alsof wij het ook echt kunnen zien weetje :P alsof ik er bij zou kunnen zijn geweest! :P
    xxxx

  • 04 Mei 2010 - 13:01

    Dyanne:

    Wauw Mel! Jij vermaakt je prima daar zo te lezen.


  • 05 Mei 2010 - 07:05

    Henrietta:

    Als jij het voor elkaar krijgt om die kleren die ontworpen zijn door lauren te krijgen, spring ik van een wolkenkrabber. Echt dan ben ik zoo jarloers haha. Ik moet zo'n vakantie ook maar eens voorstelllen aan me ouders! Nou mel ik vind het super leuk om te lezen en nog veel plezier! Xxx

  • 05 Mei 2010 - 09:15

    Cinshiaaa.:

    wahaaa. ik wou echt dat ik met je mee was gegaan, heerlijk lijkt me dat ben dit nederland nu wel ff zat dan is het weer lekker weer en dan regent het weer echt niks aan, maar trouwens ik las op je hyves dat je naar het ziekenhuis moet vandaag. wat is er gebeurt??

    Liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rotonda

Vakantie Florida USA

Lekkere vakantieweek!

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2010

Last days

05 Mei 2010

Guess what?

03 Mei 2010

Big, bigger, biggest!

02 Mei 2010

Good morning America!

01 Mei 2010

Bijna een weekje weg!
Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 38035

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: