Good morning America! - Reisverslag uit Rotonda, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Good morning America! - Reisverslag uit Rotonda, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Good morning America!

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

02 Mei 2010 | Verenigde Staten, Rotonda

Aller eerst, wat super leuk dat jullie lezen en reageren! Toppie!

Pff, het is hier 6 uur vroeger dan in Nederland... En was om 5 uur al klaarwakker vanochtend haha.

Dus, de reis, pff, die was lang!
Uiteraard heb ik niet alleen geslapen in vliegtuig, maar ook steward/stewardessen (duitsers) geirriteerd :D

Krijg je van dat vliegtuigeten, nou, Mel is typisch geval van 'wat de boer nie ken, da vreet ie nie!'.
Dus we kregen een soort van burger, chococakje en nog meer zooi.
Dus die man haalt later weer op, vraagt ie, didn't you liked the burger?
Dus ik zeg doodleuk voor de gein even smoesje: 'No I'm a vegetarian so..'
Die man kijkt me eens heel raar aan en loopt maar door.
Zegt m'n broer: Die vegetarische burger zag er niet bepaald lekker uit.
Oeps.


Vervolgens werd een andere vrouw geirriteerd omdat ik haar niet verstond, tja, ik kan geen duits.
Dus ik antwoord in het engels, gaat ze nogmaals de vraag in het duits aan me stellen, dus ik trok maar
even een kop van 'ik snap je niet' en toen vroeg ze: 'You speak german?'
Ehhh nee. dus ik vroeg of ze nederlands sprak dan?
En toen liep ze geirriteerd weg :P

Maarrr ik duik lekker het zwembadje hier in haha.
Thankss for reading en zal vanavond nog wel update geven!


Xxx Mel

  • 02 Mei 2010 - 19:00

    Marissa:

    Aaaaaaah mel wat ben je toch weer grappig :P
    kan je niet wat lekker weer hier naar toe sturen..?

    'xoxo
    marissa

  • 02 Mei 2010 - 19:00

    Marissa:

    Aaaaaaah mel wat ben je toch weer grappig :P
    kan je niet wat lekker weer hier naar toe sturen..?

    'xoxo
    marissa

  • 03 Mei 2010 - 04:14

    Evy:

    whahahahah
    goed bezig mel!!

    owhh damn ik ben jalours.. hier heeft het alleen maar geregend vandaag :O
    can't wait for the next message!!
    xxx

  • 03 Mei 2010 - 08:11

    AMBER BREE !! :

    Top mel, als ik het verhaal in het vliegtuig lees, bedenk ik me dat dat ook mij kan overkomen!
    Fijn dat je lekker weer heb en lekker kan zwemmen, dat kun je hier bij ons niet zeggen!! Kut regen!

    haha I still miss you. I miss a part of me:P

  • 03 Mei 2010 - 17:10

    Budi:

    Hey Mel,

    We gaan je checken op deze site. Leuk! Enne gedraag je een beetje.
    See you later alligator.

    Take care,

    Budi

  • 07 Mei 2010 - 20:52

    Isabel:

    Hahaha, dat van die burger!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rotonda

Vakantie Florida USA

Lekkere vakantieweek!

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2010

Last days

05 Mei 2010

Guess what?

03 Mei 2010

Big, bigger, biggest!

02 Mei 2010

Good morning America!

01 Mei 2010

Bijna een weekje weg!
Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 38027

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: