Let the high school drama begin. - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Let the high school drama begin. - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Let the high school drama begin.

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

27 September 2010 | Verenigde Staten, Crossville

Terwijl ik lekker op de bank 'The Nanny' aan't kijken ben, aan't praten met Angel on facebook en alleen hier, want iedereen slaapt hier al om half 10!!!!! absurd. Naja, ik ben ook absurd want ik ga gerust rond 2/3 uur naar bed, haha.


Zondag 19-09
Niet echt veel gedaan, of naja, ik herinner het me niet meer haha. Zal maar eens alles per dag punten opschrijven zodat ik het beter onthoud.

Maandag 20-09
Kwam op school,first block.
Lynsi was niet helemaal zoals ze normaal was dus vroeg wat er was, naja, Alexis and Brittany deden stom tegen haar want ze vonden mij raar omdat ik van ergens anders ben en Lynsi met mij omgaat. Whaha, rare americanen hoor. Naja, bij the game vrijdag zei Alexis helemaal niks tegen mij en Brittany kent me niet eens. Dus naja, Lyns beetje overstuur dus dat was wel echt sad dus dat was niet zo leuk. Ik bedoel, kijk, het scheelt me echt niet als je mij niet mag (ookal ken je me niet) maar dan zo doen tegen Lyns gaat er bij mij niet in.
Oja, alexis rotkid heeft ook gewoon foto van Lynsi en mij verwijderd van de footballgame. Hoe bedoel je ik kan het niet hebben als anderen lol hebben. Maarja.. sneuheid right. :P
Dus, drama started...

'S avonds naar de volleyball game geweest met Hannah, Cass, Cameron, Levi en Laura want Lyns en Emily vroegen of we wouden komen dus was wel leuk. Helaas verloren ze maarja.

Na de game nog tijdje rondgehangen op parkeerplaats was heel gezellig, Jared was echt een eikel naar laura toe en hij mocht wel oppassen want Laura stond klaar om hem even een knal te verkopen met een stok haha.

Dinsdag 21-09
School was niet zo boeiend, na school ging Laura mee en gingen we 's avonds cupcakes bakken want Cameron was jarig woensdag.
Ook heel verslag voor engels in elkaar geprutst over Nederland. Drama haha. Hoop dat het goed is... want ik snapte er niks van hoe het moest haha.
Research Paper heette het ofzo.

Woensdag 22-09
Lunch was drama, Patricia was overstuur omdat ze failde voor een of andere belangrijke test, was wel sneu voor d'r. En Cameron en Hannah zaten constant te bekvechten dus was gezellig at lunch hahaha.

Gelukkig was de drama met Lynsi zo goed als weer over. Brittany starts to know me haha, en tis weer goed :D
Alexis is maar een rare maarja, zolang ze maar normaal tegen lyns doet whaha.

'S middags kwam ik thuis en lagen er 2 superlieve kaarten voor me, van Dewy en Denice, superbedankt meiden, dat maakt m'n hele dag weer goed!
En een briefje dat mn pakketje was aangekomen! En die kon ik volgende dag ophalen dus. :)

Donderdag 23-09
School was gezellig, liepen een beetje te kloten, Lauren ik en Emily bij Physical Science was heel grappig.
Docent besloot dat ik die dag maar de klos was en he was picking on me.
Maar dat vond ie gewoon grappig. naja, vond ik niet. dus dat werden even gezellig discussie maar he knows he just loves me, who doesn't right? hahaha.

Daarna bij computer applications met Peyton zo hard gelachen en met docent, we waren best wel beetje heel erg lacherig en gingen beetje domme grapjes vertellen tegen docent was echt te mooi.

Naja,na school pakketje opgehaald (THANKS MOM, Me loves pepernoten en mn camera)en daarna belde Cody ineens helemaal overstuur en vroeg of we 'm konden meeten @ walmart.
Dus naja, daar bleek dus dat Laura zeg maar, she broke things up with Cody... want ze wou weer terug naar d'r ex. nogal bitchie streek want woensdag avond zat ze nog helemaal om m heen en m te zoenen enzo.. dus beetje heel erg mean.
Dus daar half uur gezeten en naja, toen voelde ie zich beter.
Dus ik zei: I'll grab some of my dutch candy, now that will make you more happy.
Zei ie: No you make me happy.
Isn't that just too sweet?

Ik wou dat de mensen in nederland zo waren, appreciating every little thing, loving everything. Ik ben al zo veranderd hier. De gewoontes en alles is gewoon zo anders, iedereen is een grote familie, even though you don't even know the other one.

Daarna naar de kerk, cody ging ook mee. En Presley en Cassidy ruimen daar altijd op en Lauren was er ook dus Lauren ik en Cody gingen lekker in muziek ruimte zitten en beetje zingen en drummen enzo was gezellig.

Vrijdag 24-09
'S ochtends smste Lynsi of ik bij haar kon blijven slapen en kon ik nederlandse familie ook ontmoeten.
Dus had me beetje verslapen door wekker heen dus dat was haasten om spullen in te pakken, in de truck gegooid en naar school.
School was boring want ik was verkouden dus mn ogen zaten vooral 1st block en 2nd blok half dicht.
Al zitten ze bij 2nd block altijd dicht, verkouden of niet... if you know what I mean. serieus, de lessen van Meneer van Helden van nederlands zijn er niks bij. Tis SOOOO BORING. Ik neem elke ochtend al een grote Mocha Coffee (hmmm!) maar het houd me niet wakker...
En dan geven ze testen, metvragen, en ik weet niet eens wat de vraag betekend soms.
Mennn, ik ben goed in engels, maar dit is wel moeilijk haha.

En we hebben elke donderdag altijd soort SO'tje over 10 moeilijke woorden net als bij nederlands, en daar krijg je 4 dagen voor haha, absurd. Maar ik leer altijd in 1st block 5 minuutjes, en ik haal altijd een A haha. Too easy.

Naja, na school mee met Lyns, en heb ik haar nederlandse familie ontmoet haha, heel grappig, maar oh men wat moeilijk om weer face to face nederlands te praten haha. Dus uiteindelijk maar weer omgeschakeld naar engels haha.

Daarna gingen we met z'n allen naar een of andere italiaans ijsgeval en lekker ijsje gegeten.
Daarna bij Walmart ook nog even Lynsi's oma en opa ontmoet, ondertussen ken ik de hele familie, en iedereen wou me ontmoeten haha. Was wel grappig.
naja, bij walmart nieuwe telefoon gekocht met new plan want betaalde me scheel aan telefoon minutes/prepaid. Nu weer 70 dollar armer. Mag wel een fonds opzetten: Help Mel de maand door. just kidding.
Naja, Lyns en ik ff wat eten uitgezocht.
Heb nieuwe verslaving. Funnions (union rings, aaah).

Thuis lekker ff filmpje gekeken en we gingen ff dansen en gek doen haha, was ontzetten gezellig.

Ook nog met Evy geskyped he eef! Was wel leuk! Dus Lyns en Eef even aan elkaar voorgesteld.


Zaterdag 25-09
Even geholpen met de paardjes doen met Lyns en daarna ging ze even op haar nederlandse dirtbike rijden die ze had gekregen, een roze, echt stoer. En wat foto's gemaakt met mn camera!

Daarna nog beetje rondgehangen en filmpje gekeken.

Daarna moest Lyns naar een of andere verjaardag dus ging ik naar huisss.

Was niemand thuis dus heb lekker bored alleen gezeten haha.

Toen tot 4.30 opgebleven en met Evy en mamaaa gepraat enzo was gezellig.

Vandaag Zondag 26-09
Omijngooddddd, Presley kwam hier aanzetten met een PUPPY zo ontzettend liefffff, met 2 blauwe oogjes, echt mooiste pup ever!
Zie facebook voor photo. Echt je smelt gewoon!
Daarna naar Cas' oma geweest en lunch/ontbijt gegeten.

En daarna naar een of andere verjaardag van kid.
Daarna weer naar huis en niks meer gedaan.

plans voor this week, at least volleyball game omdat die tegen CCHS is, omdat dat de andere school hier in de county is en onze rivaal haha.
En wss dinsdag soccer game.

Wil ook even naar de kapper deze week, dusss.
verder niet echt iets gepland, just see what the week will bring me!


Kaartjes zijn meer dan welkom!!!

Melanie van de Bunt
144 Lon Barnwell Rd
38571 Crossville
The United States of America

Foto's op m'n facebook en hyves!
http://b-melanie-b.hyves.nl/album/53190388/Mijn_USA_Jaar/igqAUuwo/


See y'all later!

-Mel

  • 27 September 2010 - 07:41

    Eef:

    yeah
    leuk mel!!
    vaker schrijven!! O:)
    en die pup <3 <3 <3

    echt top dat je het zo naar je zin hebt
    al mis ik je wel een klein beetje :$
    see ya <3 <3 <3

  • 27 September 2010 - 10:05

    Ginny:

    Weer een super leuke blog hoor Mel :D Geweldig om te lezen, blij dat je het naar je zin hebt :)
    xxxx

  • 27 September 2010 - 11:07

    Henrietta:

    Weer leuk om te lezen mel!
    En die puppy is zoooooo schattig, echt zo lief!
    xxx

  • 27 September 2010 - 16:21

    Aylin:

    Klinkt echt zooo leuk allemaal! Ik wil ook Highschool xD Klinkt echt relax zo, heb je nog weleens hw?

    Funnions, hehe, funny xD

    And I love your card!
    for many, many, many miles!
    Sad.. soo sad..
    Aaaah, kreeg traantjes in me ogen.
    En deze week komt de kaart eraan ehhe, bereid u voor.
    Zalk kijken of ik er een reep chocola in kan proppen? xD

    Naja, have fun!

    Ik gha even foto's kijken hehe.

    LOVE YA!

  • 27 September 2010 - 17:34

    As:

    Darling, lekker om te horen dat goed met je gaat

    kiss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Crossville

Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 38049

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: