Tennessee Baby - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Tennessee Baby - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Tennessee Baby

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

19 December 2010 | Verenigde Staten, Crossville

Oke, aangezien het al 2 maanden geleden is ofzo dat ik wat geschreven heb zal ik weer eens wat neergooien! :)

Ondertussen zijn er best wat veranderingen gebeurd haha, Leslie nd Dustin zijn uit elkaar, en Cameron nd Hannah
zijn uit elkaar. Maar nu word het leuk! Leslie heeft nu wat met Cameron, en Dustin met Hannah haha. Even switchen!
(Al was dat niet de bedoeling hoor :P )
We hebben nu lekker vakantie ook, we hadden de hele week vrij afgelopen week door sneeuw.


Ik weet uiteraard ook weer geen exacte data's anymore haha.
Dus ga maar gewoon some things opnoemen ofzo :)

Nouja, Tis bijna kerst natuurlijk dus dat betekent: CHRISTMAS SHOPPING!!! ...vind mn portomonnee wat minder... :))
Maar moet nog even 2 kadot'jes halen en dan heb ik alles! :)

Deze Dinsdag de 21e gaan we met een groepje naar Lynsi's huis en dan kado'tjes uitwisselen en sleepover!
Dus dat gaat wel gezellig worden denk ik.
En dan de 25e in de ochtend met de familie kado'tjes uitwisselen, en daarna naar de grote familie en lootjes doen etc.

Ondertussen vooral lekker spelen met mn nieuwe camera (Nikon D5000), facebook-en en beetje rondhangen in town!

Vorige keer maar even het winkelcentrum ingelopen op zoektocht naar 2 of 3 spijkerbroeken, maarja, dat ging al heel erg
moeilijk worden om mn oude vertrouwde skinnyjeans te vinden want iedereen hier draagt Bootcut jeans.. dus wijdere pijpen.
Nou gelijk de eerste winkel raak! Een skinny, maarja, dat was de enige ook in het hele winkelcentrum haha.

Gelukkig had mn hostmam nog wat skinnyjeans broeken van hun oude student liggen die ik pastte (want die pastte zij niet meer
vanwege dat ze wat was aangekomen haha)


Dinsdag 4 januari begint school weer en heb ik Finals (tests einde schooljaar als je meer dan 3 dagen gemist heb, nogal onzin)
Daarna 3e week van Januari gaan we met de kerk THUG weekend, naar Pigeon Fort. Heb er zin in!
En daarna is het alweer bijna mijn verjaardag!! 20ee yay!

Ook eerste week nog auditie doen om in het schoolkoor advanced choir Vocal music klas 4th block. Dus moet liedje voorbereiden, muziek lezen
en nog wat dingetjes dus nervoussss! :))

Ook in Februari beginnen we met Tennis training dus dat gaat ook leuk worden.
Denk dat 2nd semester een stuk drukker gaat worden!

Gisteren hadden we ook kerstdiner met de familie, hmm was weer lekker haha. En ze hadden een grote giga dikke labrador.
Dus ik ging op de bank zitten en toen ging ie op mn schoot liggen, hoe lief! Weer even wat dieren om me heen.

In April hebben we Prom dus gingen maar vast wat jurken aanproberen maar dat was ontmoedigend want ze zaten niet goed hahaha.
Dus we wachten nog ff tot er meer jurken komen lol. Was wel weer grappig!

Thanksgiving was best wel saai, alleen maar beetje zitten en eten, naja, niet mijn idee voor een holiday he haha

Verder heb ik een slecht geheugen en weet niet echt meer iets om te vertellen haha.
Iedereen Merry Christmas nd HAPPY 2011!!!

Mijn goede voornemen: Mn blog blijven bijwerken!

  • 20 December 2010 - 20:02

    Simone:

    hiyaaaaaaa hahaha leuk weer zo'n blog :D en jij ook echt een merry merry xmas en een grandioos new year! xjesss

  • 20 December 2010 - 20:50

    Aylinnnn:

    Ik wou eerst Johnnyslet neerzetten, maar zo noem jij mij/JD, dusjaa, gaat niet gaan hea.

    Wat klinkt het allemaal onwijs leuk! Ik ben onwijs gefrustreerd hier, zoo toe aan vakantie. Pas op me bek geflikkerd vanwege het vele en gladde sneeuw, bah! xD Ma kunnen wel lekker sleeen hehe.

    En wat gaaf, tennis, koor! oeeeh! Me wants too. hehe, en met kerk weg? Wat ben je vroom Mel. Miss hierna Johova getuigen worden?

    Ik vind het ontzettend jammer da ik nu niet op uw B'day kan komen wat dat is altijd onwijs fun, en het is shit dat je hier niet ben met oud en nieuw, bagger, but anyways, Ik praat wel met u op skype. Bijna vakantie, tijd zat. Hopen da sneeuw even weggaat zodat ik op Lot en Lau kan rijden. (=

    Maja,

    HAPPY X-MAS AND A GOOD AND HEALTHY 2011!

    Then I'll almost see ya again, WHIHOE!

    Love, love,love,love, love,love,love *michaelbublevoice* xD

    <33333

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Crossville

Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 38048

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: