Football, Pep rally's and Bonfires! - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Football, Pep rally's and Bonfires! - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Football, Pep rally's and Bonfires!

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

09 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Crossville

Zoo, weer nieuw verslagje!
Heb het zo druk haha, en soms schiet het er gewoon een beetje bij in!

Maandag 27-09
School niet zoveel gedaan, 'savonds wel m'n haar geverfd. :P
Gelukkig goede kleur, iets donkerder geverfd.

Dinsdag 28-09
Kapper geweest, laagjes en wat korter, dus weer wat meer krullies erin!
'S avonds naar soccer game, omg, was zo grappig haha, tegenstander op tribune naast ons was irritant, zo'n vrouw was
constant aan't schreeuwen en seriously.. ze had echt geen idee wat ze aan't schreeuwen was, totaal geen verstand van voetbal!
Dus we gingen elke keer terug schreeuwen hahaha, en toen riep ze YEAH HANDBALL! Dus Mel schreeuwde back: No Handball, SOCCER!
lol.



Woensdag 29-09
School, en na school beetje uithangen @ de Pilot. Was wel gezellig!
Daarna naar Volleyball game, oh men, wat hebben we gelachen.
Eerst met Lauren gepraat, en ik zei tegen zack: We kicked ass, we won the game!
En toen draaide zo'n vrouw inmediately om en schreeuwde: WOULD U PLEASE DON'T USE THAT LANGUAGE. hahaha, te mooi. Is maar een uitdrukking, kick ass.
Maargoed,
dus later was de game afgelopen en begon de varsity game en dus kwam Lynsi en brittany bij lauren en mij zitten, en Lauren ging weg.
En we praatten en ik zei per ongeluk shit, en toen keek die vrouw weer om en liep naar tafeltje waar ze eten verkopen en ging ze naar me wijzen en
steeds praten en dus ging ik maar zwaaien want ja, zij wijst naar me. Naja, beetje zielig maargoed.
We hebben er wel heel hard om gelachen haha.

En daarna liet Lyns echt een vet harde boer, en toen werd d'r ma boos op d'r en Brittany en ik lagen dus echt helemaal dubbel, had er buikpijn van
haha. Daarna nog beetje rondgehangen met Brittany, Lynsi, alexis en een naam die ik niet uit kan spreken of typen haha.


Donderdag 30-09
Na school naar de kerk om op te ruimen en basketball getraind, daarna naar walmart wat spulletjes gekocht en daarna thuis hardgelopen
voor 20 minuutjes. M'n knieeen houden het niet langer uit voor nu.
Op school waren peyton en ik Mr. Hawn aan het pesten, haha, was zo grappig. love that class.

Vrijdag 1-10
Kwam op school en Lyns liep kreupel met band om d'r knie, die had weer lomp gedaan @ volleyball haha. Dus halverwege moesten we naar andere
kant van de school voor project spaans geval, en lopen deed pijn dus ging ze maar op mijn rug whaha.
'S avonds football game was beetje saai, hannah was er niet, lyns niet, brittany niet etc, eigs niemand gezellig dus lol.

Zaterdag 2-10
Weet niet echt meer, 's avonds rondgehangen @ DairyQueen met Chelsea, cass, Presley, Kyle en nogwat gastjes die ik niet ken.
En toen was er zo'n meisje die stond voor vriezer met alle taarten, en ze zat ineens: oh men oh men oh men. heel snel, klonk echt gigantisch
grappig dus we lagen helemaal dubbel natuurlijk.
Dus maandag op school zaten we ook: OH MENNNN. :)

zondag 3-10
Kerk, het was bring your friends day, dus was gezellig, Hannah en ik hadden echt too much fun. We lagen helemaal plat om stomme dingen haha.
Dat vond Cass wat minder maar oh well.
Daarna naar huis en Cas ging werken en ik ging dus luieren, slapen en daarna filmpje gekeken.

maandag 4-10
Basketball getraind, en 's avonds naar church practice geweest voor kerst play. Was wel leuk

dinsdag 5-10
School, daarna naar soccer game against onze grootste rival: CCHS.
We wonnen, maar Hannah en Brandee were serious injured.
Ze spelen zo gemeen en zijn gewoon dik onrespectvol. Normaal ga je op 1 knie zitten als iemand plat ligt.
Hun gingen in een groepje staan en beetje dingen bespreken, asociaal!!!
We wonnen met 2-1, maar brandee en Hannah moesten naar het ziekenhuis dus we zijn gelijk met hun daarheen gegeaan.
Brandee had iets met fractuur en heeft nog steeds erg veel pijn :(
En Hannah... we weten het nog niet 100% zeker, maar misschien haar ACL (ofzo) gescheurd... en dan kan ze nooit meer sports spelen... en dat is
gewoon haar leven.. dus iedereen was vrij upset. Ik en cass stonden ook te shaken.. we hebben dus wel tijdje in ziekenhuis gezeten en gewacht
op Hannah.

Dus Hannah en Brandee lopen beide op krukken nu :P

Woensdag 6-10
Naar de kerk geweest na school, was best heavy kerk. Was wel super gezellig, we gingen allerlei superleuke spelletjes spelen enzo lol.
En daarna bespreking enzo, en iedereen janken enz dus was best ff heavy, moeilijk uit te leggen.

Oja, en we hadden onze eerste Drama Club meeting!
Klinkt allemaal zo super leuk! heb er giga zin in!
Dus ff handtekening van gastouders voor toelating, en weer 15,- betaald, pff, alles kost geld haha. En als we genoeg geld inzamelen gaan we naar
Washington to see musicals etc!!

donderdag 7-10
Na school @ pilot rondgehangen, daarna Cas me afgezet @ School om naar Lynsi's en Brittany's choir/Vocal Music geval te gaan.
Was wel leuk! En daarna achterom gelopen want daar was de Bon-Fire (kampvuur geval), was eigs best wel boring haha.

vrijdag 8-10
Vandaag!
Na school zag ik thuis pakketje, aaaahhh, ik word zo blij van post!
THANKS THANKS THANKS Astrid en Buud, maakte me superblij!

Daarna Tailgate, was zoo grappig. Carrie nd ik gingen ff naar violence geval om van die lekkere kinderspelletjes te spelen en geld in te zamelen etc
voor school competitie against CCHS.
En omdat wij het zo goed deden kregen we een leuk t-shirts en daarna won ik ook nog met mn ticket een gratis waardebon voor een lekkere meal @
dairyqueen twv 8,-, is nooit erg natuurlijk!

Daarna lekker rondgehangen en was super gezellig!
Daarna de football game, helaas verloren op enkele puntjes na :( Biggest game ever.. maargoed.

Was zo gigantisch grappig, we zaten allemaal te dansen en te schreeuwen en te klieren. was echt geweldige avond vanaaf!
Net nog ff naar Walmart gegaan en maar de 45,- kaart gekocht, unlimited internet, unlimited text and unlimited calls. Is nooit erg natuurlijk!
Want ik had die 1000 smsjes er al doorheen binnen 3 weken!!! dus dan maar dit, bespaart me goed geld I hope :)

Ik heb zulke leuke foto's en vooral filmpje gigantisch grappig, dus zeker even KIJKEN!!!!

FILMPJE!!: http://b-melanie-b.hyves.nl/album/53190388/Mijn_USA_Jaar/igqAkwrN/video/1124771616/0/siRB/

Foto's: http://b-melanie-b.hyves.nl/album/53190388/Mijn_USA_Jaar/igqAkwrN/?pageid=J77BLA9C1UOK4KW8



Feitjes
- Ze kunnen hier allemaal m'n naam niet uitspreken, ze zeggen allemaal: ven die boent. Dus, als ik terug kom, ik zeg het nu ook op die manier haha.
- Ik kan niet normaal nederlands meer nadenken, dus gaat leuk worden.
- Elke donderdag 10 'moeilijke' woorden leren voor cijfer, zoals in nederlands. Zoals een echte nederlander betaamt: Je neemt gewoon de 5 minuten
before class starts, en mel haalt een dikke A+! Makkie haha.
- Ze geven me tests in Engels, en ik weet niet eens wat de vragen betekenen, hoe verwachten ze dat ik antwoord geef? grapjurkjes.
- Where you from? 'Holland' Huh, where? 'Amsterdam' Ahaaaa!!! juist ja, zo ver reikt de kennis :D



Kaartjes zijn super welkom!

Melanie van de Bunt
144 Lon Barnwell Rd
38571 Crossville
The United States of America!


Oja, als je je afvraagt over die strepen op je gezicht: Dat is gewoon voor het aanmoedigen van de school! haha :)

  • 09 Oktober 2010 - 23:36

    Eef:

    whahahah geweldig verslag weer mel
    love it <3

  • 10 Oktober 2010 - 18:43

    As&Bud:

    Darling, no thanx! Heerlijk om weer van je te horen.
    Luv U

  • 27 Oktober 2010 - 10:33

    Danique:

    Ookal ken ik je niet, ik blijf het leuk vinden dingen te lezen over jou high school jaar :D Veel plezier nog daar :D
    Groetjes danique07 @ bokt ;)

  • 06 November 2010 - 20:52

    Britt :

    Haha ik volg nu al niet meer precies met wie je allemaal omgaat en wie het van je zijn, dus hoe moet het wel niet voor jou zijn geweest aangezien ik iedere week n lul verhaal schreef

    dat Amsterdam ft Holland verhaal had ik t vandaag nog over met mn madre.

    Have fun girll!

    xx

  • 09 November 2010 - 20:25

    Elly Willems:

    Hoi melanie.
    Leuk om te lezen dat je het nu zo naar je zin hebt! Geinige foto's, heftige wedstrijden daar, dat er 2 meiden naar het ZH moeten en met krukken terugkomen!!
    Hier ook nog een nieuwtje, Theo is met springen van Pepsi afgevallen bij de laatste sprongen over een dubbelsprong na het nemen van een bocht waarbij hij recht voor de dubbel uit zou moeten komen, de 2de sprong weigerde hij, en Theo niet, dus die vel vol op zijn schouder tegen de hindernis. Dus ook wij naar het ZH, gelukkig niks gebroken, en het gaat nu al weer een heel stuk beter met hem, hij rijdt alweer, en heeft flink les om Pepsi goed te laten lopen. Pepsi en Rinske zijn beste maatjes, al beet Pepsi Rinske vanmiddag flink in haar....
    Wij zijn druk met het beestenspul, vandaar maar af en toe een berichtje, maar Annejan en ik gaan dinsdag met je moeder rijden en bijpraten!
    Jij veel plezier in US, hou alles heel, en oefen goed voor Christmas!!
    Hartelijke groeten uit Ede, ook van Theo en Annejan, Elly.

  • 17 November 2010 - 21:57

    Kelsey:

    mel je moet meer schrijven...!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Crossville

Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 38042

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: