Switching families, homecoming week and more! - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Switching families, homecoming week and more! - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Switching families, homecoming week and more!

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

19 September 2010 | Verenigde Staten, Crossville

Zo, is al een tijd geleden dat ik hier heb geupdate maar dat heeft zo z'n redenen en ben nogal druk en chaotisch geweest laatste tijd.

Zoals de meeste van jullie weten was het vooral drama before de laatste 2 weken.
Voor degene die het niet weten en het willen weten, stuur me ff een berichtje op hyves www.b-melanie-b.hyves.nl aangezien ik 't liever hier niet neergooi openbaar.

Maar ik ben dus van host family geswitcht. Ik woon nog steeds in Crossville maar bij andere mensen.
Ik zit hier nu 2 weken en heb het eindelijk ontzettend naar m'n zin, let the year begin!

Hmm, mn geheugen is niet heel erg goed maar zal proberen te vertellen wat er allemaal is gebeurd hiero haha.

Ik ga maar gewoon de dingen opsommen want weet niet of ik er een verhaal in de goede volgorde van kan maken :P

Dinsdag 7 sept
Na school met Cassidy (daar woon ik nu bij), Hannah en Rebecca naar Sonic wat eten, en daarna door naar soccer game om Hannah, Rebecca en Meagan
aan te moedigen!
Was heel gezellig, daarna na de wedstrijd rondgehangen bij Walmart met Cas, Laura, Hannah, Cameron, Levi en Cody. (Het gebruikelijke groepje zeg
maar haha)
Naja, Hannah en Cameron lopen zegmaar met elkaar, en vorige week vertelde Cameron dat hij Hannah mee uit zou vragen dinsdagavond na de soccer game
de 14e. En de 13e op maandag (hannah wist het ook), hadden we tijdens lunch van die Fortune cookies (breek je open en zit spreuk in) en Hannah
brak die van haar open en wat stond er: Tomorrow something is going to happen what you'll never forget. Dus wij lagen allemaal echt helemaal dubbel
natuurlijk, was echt te mooi gewoon.

Afgelopen week was Homecoming week. Dus elke dag had je een ander thema.
Maandag was Pyjama day, dus Laura, ik, cas en Hannah gingen naar walmart en hebben matchende pyjama broek gekocht voor die maandag.
Dus dat was wel leuk, zie je al die kids op school in pyjama broek lopen haha.
We hebben nog vet leuke foto gemaakt dat laura op mijn rug zit en hannah op cassidy's en dan foto voor Jaarboek, maar die moet ik nog ff op laptop
gooien.


'S avonds kwamen Colby, Laura en Hannah over en bleven slapen, dus was gekkenhuis hiero haha,
Hannah en ik waren de vroege vogels, half 6 eruit! (7 uur gaan we altijd richting school) en natuurlijk sliepen Colby, cas en Laura nog haha.
Dus ik ging alvast Hannah's haar touperen (het was 80's day die dag, ik ben niet verkleed gegaan haha), en toen de anderen wakker gemaakt en Laura's
haar getoupeerd haha.
Ze zagen er echt heel grappig uit, net 12 jarige kids!
Foto's op m'n hyves, heb ze zojuist geupload! Zeker ff kijken en react (A)
http://b-melanie-b.hyves.nl/album/53190388/Mijn_USA_Jaar/igqAUuwo/


Niet heel veel kids hadden zich gekleed die dag.
M'n engels docente, omg, ze zag eruit als een ware 80's girl hahaha, hoge staart, roze haarband, en dan zo'n shirt met scheve schouders en roze accenten.
Echt geweldig!

Naja, na school rondgehangen en toen 's avonds naar de game uiteraard!
O men, was zo grappig met warmlopen/trainen voor de wedstrijd.
Brandy schopte de bal vol in Meagan's gezicht (ze moesten overtrappen, opvangen op knie en weer terugschoppen) dus we moesten echt zo hard lachen!
Cameron en ik echt precies op zelfde moment: OH CRAP hahahaha.
Dus dat was echt zo mooi.

Naja, na de wedstrijd nog 2 uur op parkeerplaats rondgehangen (jeetje, we zijn echt hangjongeren haha), en toen vroeg Cameron Hannah uit, zo lief.
Moest 'm eventjes nog een knal geven want we wouden gaan en hij had nog steeds niet gevraagd dus ik heb 't m maar even op de nederlandse manier uitgelegd.
You know. I said: Come on don't be a girl, hug her, ask her out and kiss her. done, than we can leave.
Haha, dat vond ie wel grappig want ik zei het natuurlijk lekker plat.

Maar is wel heel lief want nu hebben ze 'relatie', hannah skatergirl, en Cameron de countryboy haha. Leuke combi.

Naja, woensdag was ik ziek, heb overgegeven en mn temperaturen gingen van hoog naar laag. Omdat ik bij vorige familie absoluut niet een dag thuis wou blijven
bleef natuurlijk terugkomen mn ziekheid, griepje.
Dus hele dag op bed gelegen, en even geskyped met Ma.

Volgende dag ook maar ff thuis gebleven, en halverwege dag kwamen Cassidy en Meagan ineens thuis want ze moesten wat oppikken en ik was vrijwel beter
dus ze vroegen of ik mee wou dus ging maar gezellig mee.
Daarna Meagan afgezet @ school en door naar de kerk. Naja, kerk? Leek wel een uitgaansclub, wel heel gaaf haha, maar een kerk... weird.
Maargoed, eerst even met zn 4en naar Mc donalds en daarna door naar kerk (1e keer Macdonalds sinds ik hier ben haha)
Presley en Cassidy gingen opruimen daar, dus Carrie en ik gingen daar maar beetje zitten, we gingen dansen, en heel hard zingen, was wel gezellig.

Vrijdag was Spirit day, dus iedereen verkleed in de kleuren van de school (goud/geel en zwart), dus iedereen was donderdagavond @ walmart om zwart tshirt
te kopen en verf etc!
Mijn shirt was heel schattig, had cupcake erop en mn naam in gouden letters en de panther erop gemaakt want wij zijn Stone Memorial Panthers!
Lynsi had haar hele benen ingesmeerd met verf, haar ene been geel en de andere zwart en haar armen zwart haha.
En heel veel jongens ook, en hun hele gezicht zwart/geel.

Ik ben vrijdag ook gepleurd in de gang. Uiteraard moet dat mij weer overkomen hahahaha.
Ik zat niet op te letten en was ik eindelijk bovenaan de trap, komt vrouwtje met zo'n rollerkoffer ineens uit deur zetten dus ik pleurde vol over
die stroller. haha, je had het moeten zien. Iedereen schrok maar ik moest zo hard lachen, en uiteraard kwamen net allemaal bekenden langszetten.
Deed best wel pijn, heb nu nog blauwe knie maar omg haha.
Lynsi kwam net langs, Carly lag helemaal dubbel, rebecca en hannah kwamen net aangelopen en Laura zag het gebeuren hahahaha. omg, echt, zoooo not good.
Maarja, kon je op wachten he met mn clumsy gedrag haha.

Met computer applications was zo grappig, Peyton en ik waren hawn helemaal gek aan het maken hahaha, we waren aan't zingen en dansen.
Halverwege les gingen we toch weg allemaal want we hadden Pep Rally!
I love Pep Rally's!
Dan schreeuwen de footballers: Who's got our back.
En dan alle kids van school: We got your back!
Now that's school spirit!
Na school elke vrijdag football game, en dan zetten alle kids hun trucks naast elkaar, bbq en lekker op eind vd truck zitten allemaal en wat eten!
De sfeer is altijd zo gezellig!
Later kwamen Lynsi en Alexis en ik ging gezellig met hen de game kijken.
Is leuk, allemaal staan, dansen, schreeuwen en gewoon fun hebben, of je nou van football houd of niet haha.

Na de game naar walmart gegaan met hannah, cas, Levi, cameron en Jarred.
Was heel gezellig, daarna nog ff met zn alle wat gegeten en daarna richting huis gegaan.

Naja, vandaag zaterdag niet echt wat gedaan.

Morgen denk ook niet, misschien dat ik ff mee ga naar kerk en daarna naar Leslie.


Hmm, heb dus nog best een heel verhaal ervan gemaakt (A) En ben er een uur mee bezig geweest ook nog haha.


Thanks voor de kaartjes die binnen zijn gekomen, die maken mn dag weer goed!
ze mogen nog steeds gestuurd worden hoor! Naar adres nu:

Melanie van de Bunt
144 Lon Barnwell Rd
38571 Crossville
The United States of America

FOTO's (ook voor mensen die GEEN LID zijn op hyves kunnen ze gewoon zien en aanklikken voor vergroten :) )
http://b-melanie-b.hyves.nl/album/53190388/Mijn_USA_Jaar/igqAUuwo/


Allrightieee
See y'all later! Love y'all zoals we dat hier zeggen!

  • 19 September 2010 - 10:28

    Ladylay:

    Super leuk verhaal weer !
    En ben echt blij dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe hostfamily !

    Liefs

  • 19 September 2010 - 14:52

    Henrietta:

    Ik kreeg een mailtje, dat je een nieuwe blog had geplaats en dacht: yeees, gauw lezen!
    Maar echt super dat het in je nieuwe gezin zo goed bevalt, want heb het mailtje van sandra gelezen(hoop dat jehet niet erg vind haha;)) en daar werd ik echt niet vrolijk van. En volgens mij als ik dit zo lees vermaakt jij je prima! Helemaal super joh!

    xxxx

  • 19 September 2010 - 17:34

    Aylin:

    Wat klinkt dat leuk en gezellig allemaal!
    Die foto's zijn ook heel cool.
    Leuk dat het leuke is, wmuahah.
    Ik moet nog steeds kaartje sturen -_-
    Hmm, snel doen en niet vergeten.
    Naja, have fun!

    LOVE YA! (L)

  • 19 September 2010 - 23:29

    Petra:

    Aaah, dat met die trucks en die bbq lijkt me superleuk! Dat moeten ze hier ook doen!
    Fijn dat het in je nieuwe gezin beter gaat, ik duim voor je dat het zo blijft!
    Ik ga foto's kijken, veel plezier nog!

    next-chapter.nl

  • 20 September 2010 - 18:18

    Astrid:

    Mel, I'm so proud of ya mom. Tjee gewoon 2 keer eerste gister. She kickes some ash, haha!

    luv u
    As

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Crossville

Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 38044

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: