Visum, on my way to the USA! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Visum, on my way to the USA! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Visum, on my way to the USA!

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

22 Juli 2010 | Nederland, Lunteren

Dacht laat ik maar eens wat hier neerzetten.

Om te beginnen, om de miljoen keer gestelde vragen te beantwoorden:
NEE, ik weet nog niet precies wanneer ik ga, en NEE ook niet waar.
Was het maar zo...

Maargoed,

Laat ik even vertellen over het visum verhaal, bij big black daddy (A)

De maandag nadat Nederland net had verloren van Spanje moesten we naar het Amerikaans Consulaat
in Amsterdam, die zit naast het Museumplein, jeesz, wat een teringzooi lag er op het museumplein!!

Het Consulaat was makkelijk te herkennen, hoge zwarte traliehekken met een wapperende Amerikaanse
vlag, kon niet missen...

Ben achter in de rij gaan staan, voor poort die steeds automatisch open en dicht ging.
(Men, voelde me net een gevangene)
Moest alleen naar binnen zonder spullen (alleen visum papieren), eenmaal binnen, lekker snugger,
moest ik natuurlijk nog betalen (nadat ik 2 keer uitgebreid gecontroleerd werd door 2 grote brede bewakers) en
m'n moeder stond buiten, met het geld, pasje dus.
Ik weer naar buiten, Mel steekt hand door tralies om pasje aan te pakken, neger boos, mel weer achter in de rij.
Wtf, lekker dan, ging die weer helemaal opnieuw controleren.
Ik weer naar binnen, moest ik weer naar buiten toen ik na 1,5 eindelijk opgeroepen werd want ik moest navragen
over een of andere betaling...
WHAT! argh.

Dus ik vragen, sta ik volgens die neger niet goed, word ie boos, brabbelt ie wat in engels enzo,
krijg ik ook nog eens een bladblazer over mn kuiten heen want die zwerver kon niet richten.
Word die neger boos, moet ik verdorie weer achteraan in de rij.
Uiteindelijk weer binnen, betaald, en na 3 uur in totaal stond ik eindelijk buiten.
Maar toen ging dat stomme hek niet open.
Uiteindelijk wel natuurlijk, anders typ ik dit niet.
Maargoed, heb uiteindelijk vorige week vrijdag m'n visum binnen gehad! (A)


Oja, ben ook geslaagd voor examen, met uiteindelijk een 9 voor Engels! Yeah!
Oke, lekker belangrijk.

Dusss,
waiting....wishing.... hoping...
Op een fijn gastgezin in the USA!
Van mijn part vertrek ik volgende week al, heerlijk zo'n jaartje er tussenuit.
Ik heb er onwijs zin in iig.



xxx Mel

  • 21 Juli 2010 - 22:52

    Robbie:

    Wat een stomme neger,

    en wat een slimme acties van Mel(a)

    xx

  • 22 Juli 2010 - 04:48

    Evy:

    hahaha goed bezig mel :P
    ik duim mee dat je het snel weet, want dit is ook niks...
    xx

  • 22 Juli 2010 - 09:24

    Petra:

    Echt jammer dat je het nog niet weet. Maar; dan blijft het wel lekker een verrassing, haha!
    Ik vond ze bij het Consulaat ook wel een beetje streng, maar gelukkig mocht ik na een uur en 20 minuten weer weg. Stom wachten. Ik heb het nieuws op dat tv'tje wel 100 keer gezien!

  • 23 Juli 2010 - 10:52

    Mandy:

    schattie, ik ga je wel missen. maar als ik t voor elkaar krijg, kom ik een keertje op bezoek:D

    xxx

  • 24 Juli 2010 - 17:44

    Marlissa:

    Siss!!
    Menn wat een gezeik zeg! 3 uur... belachelijk gewoon! Ik hoop iig dat je het snel weet.

    Ik ga je zeker missen!!(al zou je et wss niet denken.) Heb je sowieso al een tijd niet gezien, en daar komt nu nog es een jaar bij:O

    Siss, heel veel succes met alles, en onwijs veel plezier!

    xx

  • 27 Juli 2010 - 20:25

    Britt:

    Haha ik heb ook uren op dat klote consulaat zitten wachten
    alleen wij konden t eerst totaal niet vinden (heel optimistisch geen tomtom meegenomen :P)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lunteren

Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 38046

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: