Crossville Tennessee, here I come! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Crossville Tennessee, here I come! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Crossville Tennessee, here I come!

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

25 Juli 2010 | Nederland, Lunteren

Yes!

Eindelijk weet ik waar ik terecht kom, na bijna een jaar wachten, pff!
Afgelopen vrijdag 23 Juli werd ik gebeld door Ben met de gegegens!

Ik kom terecht in Crossville, een klein gezellig dorpje/stadje in Tennessee!

Het gezin is een ouder echtpaar, kids al uit huis.
Ze hebben 4 paarden, 3 honden en 6 katten!
Lekkere beestenboel dus!

Hun rijden zelf veel buiten en gewoon soort endurence op western style! heerlijk.


Eerst dacht ik... Tennessee? Wtf, is toch een boerengehucht?
Maar dat had ik mooi ff fout haha.
Gelukkig!
Starbucks binnen bereik en ook de walmart, het huis waar m'n Hostfamily in woont hebben zelfs een jacuzzi, hoe relaxed is dat!

Eerst zou ik volgende week de 31e vertrekken, want school begint 11 augustus, maar het vliegtuig zat vol dus vertrek 7 augustus, dus dat betekent maar 3 daagjes om in te komen, ontzettend klote natuurlijk... maargoed, het zij zo!

Ik heb al veel heen en weer gemaild met gastgezin, echt heel lieve mensen!
Ook al veel foto's gezien van de honden, paarden, huis etc, zal ze hier ook plaatsen!


Ik heb er zin in!

Zodra ik meer weet over vlucht etc zal ik weer meer plaatsen!

xxx Mel

  • 25 Juli 2010 - 08:00

    Cindy:

    Hi Mel!

    Ff een berichtje uit onverwachte hoek haha. WAT ZIET DAT ER GAAF UIT!!! Echt uber (ohw nee, das een andere taal) cool!!! Denk dat je het daar best ga volhouden haha.

    Geniet van je laatste weekies Nederland enne enjoy in the USA!!!

  • 25 Juli 2010 - 10:12

    Eef:

    leuk man!!!

    ziet er gaaf uit en top dat er ook paarden bij zijn, en jacuzzi!!
    de mensen zien dr ook aardig uit en mooi huis

    k ga je wel missen hoor O:) maar geniet ervan! een once upon a time ervaring!

  • 25 Juli 2010 - 10:38

    Henrietta:

    ziet er leuk uit mel! en ze hebben ook gewoon nog paarden voor je!
    xxx

  • 25 Juli 2010 - 10:58

    Petra:

    Wauw, klinkt echt superleuk! Een jaccuzi, wauw!

  • 25 Juli 2010 - 17:06

    Jorienke:

    ontzettend leuk mel!
    Ik zal je blijven volgen!:) leuk hoor!
    een hele goede reis. en heeeeeeel erg veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik!

  • 26 Juli 2010 - 12:45

    Mandy:

    'k ga je best wel missen liefje.

  • 27 Juli 2010 - 20:23

    Brittq:

    Haha,
    nu kan ik jou weblog gaan volgen ;)

    wel jammer voor je dat je toch met paarden zit, maar wordt vast wel leuk en blijf je tenminste in vorm ;)

    ik heb geen idee hoe t leven in tennessee is

    oh en btw
    t is wel beter dat je geen tijd hebt om in te komen
    ik heb namelijk totaal geen heimwee gehad behalve in de 2 weken dat ik nog geen school had

    XX

  • 28 Juli 2010 - 12:20

    Simone:

    aaaaah dat huiiiis! omy wat ontzettend gaaf! ik ga je blogs lkkr volgen [a]. xxx have fun.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lunteren

Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 38043

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: