North Carolina & School - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu North Carolina & School - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

North Carolina & School

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

30 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Crossville

Sorry dat ik nu pas plaats, maar ben beetje laks en schoot er beetje bij in!


Over laatste week school niet echt heel veel bijzonders gebeurd.

Vandaag wel strafwerk geschreven met Carly, Leslie en Donny ghehe, was bij computer les, we hadden wel gemaakt maar niet goed ofzo
dus Leslie en ik gingen maar ff snel printje van Carly´s werk uitprinten, en daar kwam docent achter ghehe, dus toen mochten we schrijven haha,
Carly en ik liepen alleen maar te kloten en lachen en leslie had constant de slappe lach. Ik was als eerst klaar (a) ervaring misschien...?

Dat doen we dus maar niet meer, maar oh men wat hadden we een lol vandaag ghehe, was goooood.


Ik wil eerst maar ff vertellen over afgelopen weekend want heb echt een topweekend gehad met de gezelligste mensen everr.

Donderdag uit school, dacht, daar gaan we weer, weer een boring dag. Maar toen zei mn hostmam dat Jeff en Kathryn hadden gebeld of ik mee wou
met hun, molly, Kierstin en Kathryn's ouders naar North Carolina! Daar zeggen we geen nee tegen uiteraard!

Dus donderdagavond werden Kierstin en ik opgehaald @ Walmart en we gingen richting Chattanooga naar Jeff en Kath's house.
Was heel leuk want Kathryn had een girls night dus Kierstin ging naar bed en ik heb gezellig erbij gezeten en was echt super gezellig!
Een of ander weird spelletje gespeeld. Daarna gingen ze weg en heb nog ff een goed gesprek over van alles en nog wat
gehad met Kathryn en later kwam Jeff erbij. Dus dat was wel ff fijn om wat advies te hebben enzoo.

Om 1 uur richting bed, 6.30 wekte Kathryn me en ging ik me haar doen. Ik ben mee geweest naar Kath's work en kon daar ff de bewoonde wereld verkennen!
Heerlijk, al die auto's om me heen, de verkeersdrukte, de mensen, shops! En ze hadden mooi park dus ben ff lekker het park in geweest!
Daarna weer terug naar waar Kathryn werkt en daar nog ff gezellig met haar collega's gepraat :)

Toen richting huis, spullen pakken en richting North Carolina baby!

Na 4 uur rijden kwamen we aan, en Jeff moest gelijk zijn 1e run lopen, dat heeft ie top gedaan! Diep respect voor 45 minute run in de heuvels!
Pfff, pittig!

Terwijl Jeff aan het rennen was gingen wij naar het huisje waar Kath's ouders wachtten, en we zijn gaan lopen naar het strand waar de finish was.
Toen terug naar het huisje, lekker wat gegeten en naar het meertje/the lake gelopen, lekker even gewandelt door het warme water en gepraat met
kath's mom.
Daarna in het huisje met Kathryn en her mom wat gedronken en gepraat
Daarna buiten gezeten en gezongen met Kierstin.

Volgende dag ging Jeff al om 5.30 weg richting strand om te zwemmen, fietsen en rennen, de triathlon. Wow, hij is gefinished! Pff, lijkt me superzwaar haha
We gingen naar het strand rond 7 om hem aan te moedigen voor het rennen!

Daarna terug naar het huisje, en we gingen daarna Minigolf spelen! Was heel gezellig! Ik was 4e, van de 6 haha.

Daarna lekker gezwommen, had alleen geen bikini mee dus ben maar water ingesprongen met korte spijkerbroek en tshirt ghehe.
En we gingen op peddle/trappel bootje met Kierstin, en ik sprong in water en kwam er uiteraard niet meer op, lenige tut dat ik ben.
Dus mn hele knie is nu blauwwww.
Ik ben ook lekker rood/bruin gebakken nu ghehe.
En EINDELIJK!
Mn benen zijn bruiner! Yay!
Alleen wel onder de grote muggenbeten, da's minder...

Daarna gingen de anderen terug naar huis dus nog ff gezwommen omdat Kierstin dat wou en ik mocht niet weg van d'r dus besloot maar te blijven :P
En daarna terug gelopen, en gezongen met Kierstin op the dock aan de rand van het water.

'S avonds met Jeff en Kierstin naar het strand want er waren gratis S'mores.
What??!
S'mores zijn marschmallows die je dan warm maakt boven vuur, en dan doe je er biscuitjes om heen met chocola.
Hmmm. Heb er 3 gegeten, Jeff 2 en Kierstin 4 haha, dus die kon niet slapen, suikerbom.
(foto in link: http://blog.lib.umn.edu/isler010/asianamericanstudies/smore1.jpg )

Daarna ff lekker buiten gezeten.

Oja, vrijdagavond was er vuurwerk at the lake, echt heeeel mooi! We zaten lekker in the back of the truck en watching vuurwerk!

Daarna laatste nachtje alweer...
Zondagochtend 7 uur werd ik wakker, en zag ik dat bed in mn kamer leeg was, bleek dat Jeff nog een fietstocht race ofzo had dus Kath,Jeff en Kath's ma
waren mee. Kierstin lag uiteraard nog te maffen op de bank en vader lag nog te slapen.
Molly was wakker dus heb d'r uit bed gehaald en op de bank gezetten, haar haar gedaan, en daarna half uur later kwam vader naar benee en die heeft
ontbijt voor d'r gemaakt. Daarna hebben we samen onze tanden gepoetst. :)

Toen kwamen Jeff, kath en haar moeder terug en gingen we helaas weer naar huis :(
Zag er echt tegenop om weer terug te gaan eigs, heb top weekend gehad met zulke gezellige mensen en Molly enz.

In de auto nog lekker lopen praten en klieren met Molly.
Toen zijn we gestopt in Asheville, en gingen we een pizza eten. Kierstin en ik hadden een Ananas-Pepperoni pizza, ding was freaking 14 inch groot!
Ziek haha, kon ook maar 2 stukken op en toen zat ik echt vol.

Daarna verder op weg naar huis!
En we stopten bij station en daar was mn hostfamily dus helaas weer afscheid genomen.
Maar ga gezellig dit weekend met Kathryn shoppen dus dat is wel heel erg leuk.
En aangezien ze zga elk weekend Kierstin oppakken willen ze mij ook wel oppikken, dus dat zou wel super gezellig zijn! :)

Ze zaten ook echt van: Jaaa we moeten je echt New Jersey laten zien! En nashville, en Knoxville, en oja, als we gaan skieen moet je mee als je wilt!
Haha, vrij actief zijn ze dus, maar is wel super leuk!

-Leuke, irritante, grappige etc feitjes/dingetjes:

-Molly laat niemand haar haar doen en ik mocht het vlechten, alaaa, echt een eer he (A)
-Mijn hele knie is blauw van het lomp doen op de peddle boat. Misschien is zwemmen in een spijkerbroek niet echt een heel strak plan
-Een of ander rare jongen uit mn 2nd block english class loopt me constant te smsen of ik overal en nergens mee naartoe ga, weirdo.
-Afgelopen Dinsdag ging ik gezellig met Michelle ff rondje rijden door Crossville, en hebben we ijsje gegeten bij Dairy Queen.I love Michelle haha
mens is zo grappig, maar echt zo'n southern girl, dus haar accent enzo, is wel alcohol/feestbeest dus heb haar paar goede mixjes doorgegeven.
Ze wist niet eens wat malibu Cola was, dus dat heb ik haar maar even aangeraden, en Sambuca! Hahaha. Neeeee, ik ga geen Sambuca drinken. Bad
memories ghehe.
-Ik moet Math doen op school, in Physical science, zit in een freaking class met kids 1 of 2 jaar jonger dan mij, en zij hebben gewoon serieus
er geen problemen mee en lossen die sommen op in 6 minuten, 1 som lukt mij nog niet eens in 6 minuten. Argh. Er is toch echt een rede waarom ik
geen wiskunde in m'n pakket heb denk ik zo?
-Ik had vandaag ijs met lunch. Jep, ijs met friet, lekker gezond bezig. NOT. maar ik ben afgevallen dus vond dat dat wel mocht.
-Evy is jarig vandaag, congratsssss :P
-Ik ga gezellig met Linsy naar de fair deze week dus daar heb ik zin in
-De schoolbus is heel grappig en we lopen elke dag te kloten daar.
-Ze hebben Sulu the cat verkocht hier dus dat vond ik echt niet leuk...
-Ik ben mezelf vol aan het vreten met Twizzlers terwijl ik dit typ dus nu ben ik misselijk dus ga zo maar stoppen want mn geheugen is slecht
en weet toch niks beters te vertellen. :P


Foto's zijn te zien op: http://b-melanie-b.hyves.nl/album/53190388/Mijn_USA_Jaar/igqAUuwo/ !!!!

Vooral even kijken, enne, vergeet niet te reageren op m'n blog!


Kaarten etc zijn van harte welkom!!!!
Melanie van de Bunt
146 Button Road
Crossville, Tennessee
The United States of America




OJA. SORRY VOOR ALLE ENGELSE WOORDEN MAAR FATSOENLIJK NEDERLANDS PRATEN BEETJE MOEILIJK AAN'T WORDEN EN SOMS KAN IK ZE GEWOON FF NIET ZO SNEL VERTALEN MEER DUS VANDAAR. SORRYYYY :)

  • 31 Augustus 2010 - 05:28

    Evy:

    wat gaaf zeg dat weekendje weg!! hihi en ik zie je ook gewoon echt zo die boot op klimmen :P
    leuke blog!!!
    en dankje!! <3

  • 31 Augustus 2010 - 08:26

    Denice:

    echt SUPERleuk! :)
    het bevalt je opzich wel daar?

    + Chattanooga, Nashville, Crossville. je weet me echt jalours te maken :=

  • 31 Augustus 2010 - 13:48

    Simone:

    aaaaaaaaah wat leuk al die verhalen haha! ik zat vanmorgen op de fiets, en ik dacht zo, wooh jij ligt nog lkkr te slapen xp hahaha

  • 31 Augustus 2010 - 13:51

    Aylin:

    I MISS U!

    Maar zoo leuk dat het naar je zin heb gehad! Nog wat leuks gekocht? Ik gha u echt kaart sturen man! En ik wil TWIZZLERS! xD

    LOVE YA!

  • 31 Augustus 2010 - 17:44

    Lisanne:

    ah super gaaf allemaal!
    haha sukkel ben je ook zo af en toe:P
    hahaha, goede aanrader van je! SAMUBCAA
    'sorryyyy ik voel eh de sambuca heel erg'
    hahaha!

    xxx

  • 01 September 2010 - 20:52

    Ramona:

    Klinkt allemaal superleuk, een kaartje is onderweg! Haha, hopen dat er genoeg postzegels opzitten! :D

    (Desolate op Bokt)

  • 08 September 2010 - 08:41

    Emma(knabbelgirl):

    Wat leuk om je verslagjes zo te lezen Melanie! En wat een heerlijk weekeind heb je zo gehad zeg! Ik ben heel erg benieuwd naar je volgende verslagje :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Crossville

Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 38049

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: