Tornado? Head between knees & kiss ur ass goodbye! - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Tornado? Head between knees & kiss ur ass goodbye! - Reisverslag uit Crossville, Verenigde Staten van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Tornado? Head between knees & kiss ur ass goodbye!

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

11 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Crossville

Afgelopen week is eigenlijk niet zo heel veel gebeurd, wat schoolspullen geshopt etc. (yeah, ik heb een roze rekenmachine haha,! Maar eigenlijk heb ik die heel niet nodig want ik heb geen math, maar oke, dat wist ik toen nog niet... )

De walmart hier is zo fun, serieus, het is net een attractie park voor buitenlanders.
Allerlei soorten en maten mensen (eh, letterlijk), van mensen die er in pyama lopen tot zulke giga dikke mensen, pfoe, maar ook een paar dunne steeltjes, als je een keer te hard uitademt vliegen ze weg denk ik...


Gister kwam broer van hostmoeder speciaal hierheen voor mij, blijkbaar ben ik heel bijzonder. Naja, is ook wel zo, rare nederlander hier tussen die amerikaantjes.

Ook vandaag ff simpele telefoon gekocht, want ze verkopen hier geen simkaarten voor mn iphone, tss.

Vandaag eerste school/kenningsmakingsdag gehad.
Die stomme amerikaanse eikel stuurde me eerst de 10th grade gym zaal in, terwijl ik toch duidelijk zei 11th grade Junior.
Maarja, niveau van die gasten is laag natuurlijk, blijkt wel weer (A)

Dus ik merkte fijntjes op dat ik volgens mij hier niet goed was, dus liep ik door naar andere gymzaal, en al gauw kwam 1 vd docenten naar me toe (en meerdere volgden..) he, you're the exchange student aren't you?
Ik: Yes
He: Where u from?
Ik: Holland
He: Ohh, Amsterdam, do you have drugs? (geintje natuurlijk)
ik: Yeah, want some?

En toen keek de beste man me toch een beetje raar uit. Heb m maar in jip en janneke taal uitgelegd dat ik dat natuurlijk niet heb.

Daarna een of ander spelletje moesten we doen met juniors, in een kring, en de andere op zn arm slaan.
Heette ninja ofzo
Zou het eerder Smack your new friends game noemen... Ik won en toen moesten alle winnaars tegen elkaar en werd 3e, yeah. Go holland


Daarna werden we ingedeeld, ik zit bij MR Weaver ofzo.
We gingen naar lokaal en kregen schema.
Wat stond er op mn blaadje, ik heb HORSE SCIENCE!
What the ... is Horse science? Hmm, weird, ben benieuwd, maar heb dat pas 2nd semester.

Nog wel ff een vak omruilen want heeft verkeerd ingedeeld van Muziek-Vocal

Dus docent beetje uitleggen over de regels, zegt ie doodleuk:

'Yeah Guys, you know what to do with a Tornado, go to the special room over there, sit on the ground with your head between your knees, and kiss your ass goodbye'.
Hmm, dat ga ik dan ook maar doen ook denk.. :P

Vervolgens vonden enkele meiden in mn klas m'n accent wel erg leuk en begonnen echt te kletsen tegen me en ik maar ja knikken, ze praatte allemaal door elkaar ghehe.
Ook een jongen zat steeds te kijken, dus ik: Hi I'm Melanie.
Hij: Yeah, you're from europe.... awesome..!

Mafkees haha.


Daarna naar walmart geweest, en ff naar politie bureau naar mn hostdad, hij is zo grappig, altijd grapjes maken, plagen enzo haha, heb altijd heel veel lol met 'm 'savonds want onze humor is quite the same.
Dus uiteraard moest ie weer klieren op the office haha.

Ook nog even een lekkere grote box ijs gekocht haha, XXXXXL size, heeeel normaal joh.
Oja, er zit zelfs een MCdonalds IN de supermarkt, aaahjoh, alsof al die zakken chips formaten niet groot genoeg zijn, neem lekker een vette hap en een milkshake onderweg mee terwijl je winkelt... poeh haha

Ik ben goed bezig btw, lekker op de loopband, beetje zonnen (al hou je dat niet langer dan 5 minuten uit in de zon, ik zweet me kapot en ik zweet niet snel) en ben aant kijken voor wat skeelers, aangezien je in dit gevaarte niet ff ergens heen kunt fietsen ofzo.

En nu laat die kat me helemaal de pleuris schrikken naast me haha. en ik word lekgestoken, heb 4 muggebulden op 1 voet. Hmm, blijkbaar is nederlands bloed lekkerder dan amerikaans... zou je niet denken, lekker zoet bloed met nasmaak van een Big Mac!

Je zou denken, amerika, ik ga dikker worden, ohhh nee, ik ben goed bezig kiddo's, ben 2 kg afgevallen haha, lekker elke dag fruit, brood, cereal en hardlopen, goede zaak.


Reageren MAG ALTIJD, ben hier al meer dan 3 kwartier mee bezig haha.
Gewoon naar onder scrollen!


xxx Mel



OJA!! POST vind ik super leuk om te krijgen, al is het maar een kaartje!
Dit kan verstuurd worden naar:


Melanie vd Bunt
146 Button Road
38571 Crossville
United States of America

  • 12 Augustus 2010 - 02:07

    Petra:

    Yeah, klinkt geweldig! Zeker je school, haha. Over die simkaart; ik wil er morgen een kopen. Hoe heet een simkaart in het engels? En verkopen ze ze wel in Nederlandse maat? Want anders moet ik ook een nieuwe kopen, haha

  • 12 Augustus 2010 - 03:37

    MelanieBB:

    Peet, je kunt geen Simcard kopen voor in je nederlandse telefoon... op een of andere manier werkt het gewoon niet...
    Dus gewoon Walmart in en telefoontje nokia voor 30,- kopen haha, werkt best.

  • 12 Augustus 2010 - 05:42

    Astrid:

    Ha darling heerlijk je verhaal op de vroege ochtend Awesome :) haha
    take care

  • 12 Augustus 2010 - 07:29

    Andrea :

    Ik weet al waarom ze je bijten!
    Jou smaak is eindelijk iets anders!
    HAHAHAHA!

    Stom dat je iPhone niet werkt, heb je een relaxte telefoon doet ie het niet!
    Echt stom!

    Ben benieuwd wat HORSE SIENCE inhoudt, al moet je daar nog even op wachten!

    dus je Hostdad is Police Officer?

    Gezellig, laat ik dan maar thuis blijven!!

    Fijne dag mopp!

    XoXo

  • 12 Augustus 2010 - 07:32

    Britt:

    Pfff zij heeft weer geen math hoor
    in de streek waar ik zat was t verplicht :/

    en dat ninja moest ik ook doen. Maar dat vond ik zo dom dat ik me altijd gelijk af liet gaan :p
    wel goed dat je gewonnen hebt ;)

    En zet op het programma voor aankomende week; shoppinggg!!
    hahaaa

    have fun at skool

    xx

  • 12 Augustus 2010 - 09:05

    Charlot Van Den Brink:

    Klinkt echt super awesome=)
    Fijn dat je het zo leuk hebt! Hoe is je vlucht trouwens gegaan? Ik ga overmorgen weg.. Begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden(A)
    iig heeeeeeeel veel plezier nog!

  • 12 Augustus 2010 - 09:21

    Iris:

    Klinkt super zoals je alles schrijft! Heel veel plezier nog daar, en ik zal je verhalen hier blijven lezen! =D

  • 12 Augustus 2010 - 10:37

    Eef:

    hey mel
    klinkt gaaf joh!
    echt tof voor je
    leuke fotos ook dr bij!!!

    xxx

  • 12 Augustus 2010 - 12:27

    Anouk Daamen:

    Mel, echt ontzettend leuk om al deze verhalen te lezen! en heb je al veel geld uitgegeven? haha.
    big kisss

  • 12 Augustus 2010 - 14:25

    Ginny:

    Super leuk verslag Mel!! klinkt geweldig, onwijs leuk dat je het zo goed kan vinden met jouw host familie ook :)
    En MCdonalds in de supermarkt!!nog nooit van gehoord :P ze willen echt mensen dik voeren, gelukkig zal dat niet werken met jou dan :D
    nou veel plezier verder!
    xxxxxx

  • 12 Augustus 2010 - 20:27

    Simone:

    aaah wat fijn dat je et zo leuk hebt. not missing anything? mooizo. haha droge klasgenoten xp. magoed have fun!

  • 12 Augustus 2010 - 22:19

    Gerrianne:

    hee mel!
    klinkt allemaal echt superleuk!
    je hebt het dus wel naar je zin;)
    ik wens je nog heeel veel plezier en een heel fijn jaar!
    je hoort nog wel een x van me;)
    xxxx

  • 13 Augustus 2010 - 07:20

    Ronald:

    Leuk stukje mel, het is net lunteren, klein, gezellig, beesten, mooie omgeving en lekker eten...


  • 13 Augustus 2010 - 11:29

    Marian:

    Hoi Mel,

    Leuk om je verhalen te lezen!!Ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt!Raar idee hoor dat je zo ver zit,maar wel super voor je!!
    O ja ,nog gefeliciteerd met je vader(je Hollandse,haha)
    Geniet maar lekker,en de groeten van ons allemaal!!

    liefs,Marian,en de rest

  • 14 Augustus 2010 - 19:45

    _mexx_lady_:

    Hee,,
    Ik heb even mijn boktnaam gebruikt, kan je me daar altijd vinden :p
    Geweldig gewoon dat je in de VS zit :o dat is ook echt een droom van mij?
    Zit je echt in zo een ''uitwisselingsproject?''
    Lijkt me ook zo gaaf om te doen!
    Veel plezier en succes door, ik kom hier zo nu en dan nog wel eens kijken ;D


  • 16 Augustus 2010 - 16:54

    Henrietta:

    Volgens mij gaat het wel goed komen met jou! Haha leuk hoor!
    xxx

  • 16 Augustus 2010 - 18:07

    Anouk D.:

    Mel, ik wil meer verhalen haha! Zit continu te kijken of er al een nieuwe staat, je verteld heel leuk:d! X

  • 18 Augustus 2010 - 17:03

    Elly :

    Hoi Melanie.
    Leuk om je verhalen te lezen, fijn dat alles goed gaat en je in een leuk gezin woont.
    Ik wil even melden dat wij vandaag met Pepsi en Rinske voor de 2de x naar Harskamp/Kootwijk geweest zijn, in/uit trailer laden gaat nu goed, en Pepsi is dol op Rinske. Samen rennen ze over het stuifzand en door de bossen. Theo oefent veel (nodig!!) en gaat volgende week lessen. Wij zijn blij dat alles met de paarden goed gaat hier, en wensen jou ook in the USA toch veel paardrijplezier! hartelijke groet, Theo en Elly.

  • 20 Augustus 2010 - 21:49

    Lisanne:

    nou zo te horen is het wel leuk daar! morgen lees ik je nieuwe blog!;d

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Crossville

Melanie

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 38045

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 08 Januari 2011

USA High School Year

01 Mei 2010 - 09 Mei 2010

Vakantie Florida USA

Landen bezocht: