Nog even... en dan.... - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu Nog even... en dan.... - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Melanie Bunt - WaarBenJij.nu

Nog even... en dan....

Door: MelanieB

Blijf op de hoogte en volg Melanie

30 Juli 2010 | Nederland, Lunteren

USA!

over 9 uur en 23 minuten zit ik in het vliegtuig richting the USA!
Heb er onwijs veel zin in, al enkele vriendinnen nog een keer afscheid genomen, ga m'n friends echt giga missen! Maar krijg er natuurlijk wel wat gaafs voor terug!

Inmiddels is alles ingepakt, morgenochtend de laatste nodige dingen als telefoon, ereader etc inpakken en dan vertrekken!
Heb er onwijs veel zin in, moet 8,5 uur vliegen, dan overstappen en nog 1,5 uur vliegen.

Dus m'n volgende berichtje zal dan ook geplaatst worden in Amerika!

Wil je alles volgen? Voeg m'n twitter ff toe: www.twitter.com/BmelanieB daar zal ik met regelmaat @ airport wat twitteren als internet mogelijk is!

Greets!!

• 30 Juli 2010 - 00:11

Evy:

echt heel gaaf mel!!! echt zo gaaf dat je dit kan doen!
    natuurlijk zullen wij jou ook gaan missen maar we kunnen nog msnen en skypen (of hoe je dat schrijft) en het is ´maar´ een jaartje... hoe dan ook, onwijs veel plezier!!!! xxx

• 30 Juli 2010 - 09:49

Heeea!!
    egt superveel plezeier!

• 30 Juli 2010 - 21:11

Petra:

Aah, wat spannend! Ik heb je gelijk gefollowed